itiraflar

Herşey Aramızda Kalacak! AramizdaKalsin.Com

Türkan Saylan Kimdir?
 Bugün merak ettim ve Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği Başkanı Türkan Saylan adını kamuoyunda son dönemde çok duymaya başladım ve araştırma yaptım. Aynı zamanda Atatürkçü Düşünce Derneği´nin önde gelenlerinden birisidir. Dedim ki; bu kadar Atatürkçü olan, bu kadar çağdaş yaşam derneği ile ilğilenen kişi kim acaba? Şimdi aşağıya yazmaya başlıyorum, sizlerinde bilgisine sunuyorum.
Annesinin, dönemin ünlü müteahhidi Fasih Galip ile evlendikten sonra Lili Mina Raiman adından vazgeçip Leyla adını almıştır. Dahası, MİT İstihbarat Başkanı Cemal Uzgören’in 24 Nisan 2001′de Başbakanlık’a gönderdiği raporda, Türkan Saylan’ı ve ÇYDD’yi misyonerlik faaliyetlerinin odağındaki isim olarak göstermesi bile görmezden gelinmiştir. 2 Şubat 2001’de Cumhurbaşkanı Sezer tarafından YÖK üyeliğine atandıktan sonra, başörtülü öğrencilerin korkulu rüyası haline gelmesi de yine bu dönemde gerçekleşmiştir. Türkan Saylan adını, kamuoyu son dönemde yaptığı iki çıkışla sıkça duymaya başladı. Bunlardan birisi, "Çocuklarımız namaz kılma yerine bale yapsın". Diğeri de, Türkler’i başkalarının yaptıklarını yakıp yıkan bir millet ilan ettiği ifadeleri de bulunmaktadır. Başkanlık yaptığı derneğin yardım eden şirketleri yazıyorum; Danone, Metro Grosmarket, Turkcell, TNT Ekspres, Ericsson, Finansbank, İş Bankası, Mercedes-Benz bunlardan bazıları. 29 Nisan’da İstanbul’da atılan sloganlardan birisi de, "Türkiye’yi yabancı sermayeye peşkeş çekme" yolunda olacak. "Türkiye’yi satın alan" bu şirketler, kendilerine en çok karşı çıkan kesimlerin sözcülüğünü yapan bir derneğe niçin yardım yaparlar? Aslen Türklüğü bile tartışılan biri nasıl oluyorda böyle önemli derneklerde başkanlık yapıyor tartışılır.
Şimdi son olarak diyorumki; bizleri yönlendirmeye çalışan insanları iyi analiz edelim. Böyle güzel memleketimizin kıymetini bilelim...
Yazan: alpacino Kategori: Güncel Tarih: 07.05.2007  Onay: YaKaMoZ
Bu Gün 12463 Kişi Okudu. Toplam 104 Yorum Aldı

almula : 24.06.2009

bu medya adamı isterse vezir ,isterse rezil yapar.......

aramizdakalmasin : 24.06.2009

bir geldi mi derin ölüm uykusu
biter bu dünyanın dedikodusu
ölenden bir haber bekler insanlar
ne söylesin ? bilmez ki ne olduğunu..

allah rahmet eylesin.

sampras99 : 05.07.2009

ben şunu belirtmek istiyorum atatürk için bile neler söyleniyor şimdilerde ki yaptıklarını tüm dünya kabul etmiş ve türk inanı nasıl o kişi hakkında kötü yorum yapıyor aklım almıyor bu nankörlüktür. t.saylan hakkında da bisürü şeyler yazılıyor,yazılacakta ama kulaktan dolma bilgiler gerçeği belki bi tek allah biliyor ama yaptıkları kötü şeylerden ziyade iyileride bir insanı eleştirriken gözönü alalım ve pls sabit fikirli olmayalım her konu için önce bir düşünelim doldurşlara gelmeyelim...

sleepers1912 : 14.07.2009

türkan saylanı sonuna kadar desteklemişimdir...ve desteklemeyede devam edeceğim...ne yani namaz yerine bale öğrenin dedi diye karşı mı çıkmam lazım türkan saylana...din üzerinden konuşanlardan nefret ederim...dinini sanki çok iyi yaşıyorrda başkasına öğüt veriyor...bu din meselesi çok uzadı artık...insanların gözüne soka soka ibadet edecekseniz hiç etmeyin kardeşimmm...bu millet dinine bağlı olacağına atatürk ilkelerine bağlı olsaydı şimdi tüm avrupayı biz yönetio olurdukkk...yazık beeee...ama biliyorum ki atatürk ilkelerini takip eden müthiş bi gençlikte yok değil...özellikle izmiri bu konuda tebrik etmek istiyorum...atatürk´ü ve cumhuriyeti sonuna kadar savunuyorlar...ve sonucu ne diye sorarsanızda...avrupalılar kendi ayaklarıyla geliyorlar izmire....izmirin savunduğu görüşe hayranim...türkan saylana hayranim...ve mustafa kemale büyük bir tutkuyla bağliyim...ey halkim uyanda gerçekleri gör artik...birakin artik bu din meselesini yaaaa...alevi-sünni,türk-kürt bunlarida birakin...21.yy´la geldik..avrupa almiş başini gidiyor...gündem hep değiştiriliyor..nasil uyanamadiniz anlayamiyorum...ben her gün tayyip erdoğanin baykala laf atmasini dinlemek zorundamiyim...yada baykalin tayyip erdoğona laf atmasini_?? bide türban meselesi var....şu var bu varr...biktim vallaaaa...türkan saylani bile ergenekondan suçlayanlarin akillari durmuş...bu nasil bi insanliktir yaaa...senin çocuğuna burs vererek okutan bi kadina bu nasil bi saygisizliktir...üstelik hasta yatağinda ev basmalar felan...siz insansaniz ben değilim arkadaş...bide meclis onur ödülünü tarihçi birisine veermezler mi..deli oldum...o ödül türkan saylanin hakkiydi..neymiş ölmüş insana ödül verilmezmişş...türkan saylan hayraniyim...mustafa kemalin sunduğu gerçek bi kadin portresidir türkan saylan....ey atam kadini nelerle suçluyorlar bi bilsen...hala bale yerine namaz öğrenseler sözünü o kadar abartip insanalrin aklinda kadini din düşmani yapanlarin insanliğindan şüphe ederim...sizin için din nedir yaaaa...şekilcisiniz hepiniz...hiç mi insani önemsemezsiniz...anca namaz, oruç mu düşünürsünüz...insan olun biraz insan....zaten dinine bağli olanlarida gördük sivas katliaminda...cuma namazini kiliyorlar,allaha dua ediyorlar sonra insan yakiyorlar bu mu müslümanlik bee...cumhuriyet burda kuruldu burda yikilacak,kahrolsun laiklik gibi sloganlar atanlarada atatürk´ün ülkesinde yer yoktur...defolup gitsinler...yobazlar...türkan saylani araştirin ondan sonra yorum yapin...gerici olmayin...her yerde dini savunmayin...belki her yerde din doğru değildir...akilli olun..çaği dine değil dini çağa uydurun...atatürkçü olun...hala sinirliyim o ergenekon olayina...kadinin evini bastilar ve sorguladilar...üstelik hasta yatağinda...bu insanliksa ben insan değilimmmmmmmm.....

sword76 editörditör: 14.07.2009

cevapsleepers1912 Hitaben;
işinize geleni hatırlar, işinize gelmeyen başbağlar katliamını unutursunuz. bu mu insanlık. istediğini sev, ya da sevme ama müdahaleci tavrını burda dikte etme.. bende sana bir çok kontr fikir üretebilirim. son olarak bir soru; senin için din nedir? bildiğini anlatta biz de aydınlanalım.

FIRTINA : 15.07.2009

cevapsleepers1912 Hitaben;
o insanların nasıl kışkırtıldıklarınıda yaz istersen. tam cuma namazı kılınırken yan tarafta nasıl tef çaldıklarını... kur´an-ı kerime inanalarla nasıl dalga geçildiğini. bunları da yaz tarafsız olma bu kadar. insanlık derken savunduğunuz insanlık bu mudur?
dayatmadan bahsetmişsin, şu senin sonlara doğru yazdğın dayatma değil midir? insanların gözüne sokmaya çalışarak, şunu bunu yapın diyerek.
hem avrupa türkiye´den daha geride sen merak etme! avrupa belki bir yerlerde şu anda belki fakat içinde bulunduğu durumdan haberiniz yoktur ha? olsaydı böyle cümleler yazmazdın zaten.
insanları inançları yüzünden yargılamak ne tür bir insanlıktır onu merak ettim.
bakalım allah karşısına geçtiğinde o inanalardan ve inançları doğrultusunda hareket edenlerden için dediklerin karşısında ne yapacaksın? onlar allah´ a olan kulluk borçlarını yerine getiriyorlar, peki sen onlarla bu şekilde konuştuğunun cevabını nasıl vereceksin.
benim sana saygım var ama bu yazdıklarına karşı değil saygım, ben öyle gördüğüm için. peki sen o inanalara ne kadar saygılısın?
neyse daha fazla söze gerek yok sanırım.

sleepers1912 : 15.07.2009

ben başbağları inkar etmedim zaten...orda yapılanda bi insalık dramıdır ve kınıyorum...benim için din nedir diye sormuşsun....din gösteriş için yapılamayacak bi ruhsal olgunluğa erişme safhasıdır...başkaları din yüzünden yakılamaz,yargılanamaz,kötülen emez...din allah ile kul arasındadır...toplum ile allah yada devlet ile asllah arasında değildir...herkes kendi dinini kendi içerisinde yaşasın...toplum içerisinde değil....din şeytanın aklını çelmedir...aklını çelerek iyiye ulaşmaktır...insanların insanca yaşamasını sembolize eden sadece bi araçtır...

sleepers1912 : 15.07.2009

ben o inananlara saygılı felan değilimmmmm....allah aşkına bide kışkırtmaktan sözetmişsin...ne kışkırtması yaaa...eğer aziz nesinin söylediklerinden bahsediyorsan hata yaparsın...bir insan ateist olabilir...ve kuran-ı kerime inanmıyorum diyebilir...sizene bundan...insanlar neye inanacakalrını size mi soracak...kim karışabilir buna...yada kim yargilayabilir...

bid e avrupa türkiyeden daha geride demişsin...sadece güldüm...avrupa düşmanı olabilirsiniz...kültürlerini yadırgayabilirsiniz ancak bilimdeki gelişmelerini gözardı edemezsiniz...avrupa türkiyenin kat kat üstündedir..ben böyle olmasına çok mu seviniyorum sanki...ama gerçek bu...

insanları inançları yüzünden yargılamak ne tür bir insanlıktır demişsin...kimin yargiladiği belli oluyor zaten...yargilamasaydiniz o kadar insani yakmazdiniz....hadi sivasi doğru bulmuyorsunuz...maraştaki olaylara ne demeli...

o insanları allaha olan inançlarını yerine getiriyor olarak nityelendirmişsin...ben de buna hadi yaaa derim...allaha oılan inançlarını insan yakarak mı gösteriyorlar...yaaa bırakın bu işleri...artık dinin arkasına saklanmayın...şunuda söyleyim...dünyada ki hiç bir sebep insan öldürmeyi hakli kilamaz...bakiyorumda hiç türkan saylan hakkinda bana cevap vermemişsiniz...o konuda hakli buldunuz heralde=) sizin için din önemli dimi...biraz insan olun insan...hala insanlari yakanlari savunuyorsaniz insanliğa aykiri bişey yaptiğinizin farkinda değilsiniz demektir...son olarak tekrar ediyorum dünyada ki hiç bir sebep insan öldürmeyi hakli kilamazzzz...

FIRTINA : 15.07.2009

cevapsleepers1912 Hitaben;
türkan saylan hakkın da elbette birşey söylemem, yüz yüze gelmediğim bir insan hakkında neden birşey söyleyim? çok komik:) o kısım beni zaten ilgilendirmiyor. her insanın yaptıkları kendinedir, beni bağlamaz. yaptıkları iyilikleri ne amaçlı yaptı bunun hesabını gereken yere verecek zaten, kötülükte yapsa iyilikte.
gelelim yakılan insanlara, onları elbette ben yakmadım ki, bunun hesabını vereyim. kocaman bir parantez açarak diyorum ki (ben onları da haklı görmüyorum. sebep her ne olursa olsun.) aziz nesin´e gelince, kur´an-ı kerim´e inanmamasına değildir lafım elbette.istediğine inanmakta özgürdür. bizimle aynı inanca sahipte olmak zorunda de değildir! fakat o insanın "kur´an a inanabilmem için aklımı yitirmiş olmam lazım" demesi! o zaman o kadar insan aklını yitirmiş öyle mi? hiç değilse o kadar okumuş geçirmiş bir insan bu mudur saygı inanan insanlara? oda kendi sorunu şimdi görüyordur sanırım neyin gerçek neyin yanlış olduğunu. din elbette insanın içinde olmalı, her insanı aynı kefeye koyamazsınız!
senin şu "insan olun biraz" demen bile beni tanımadan ki, (ben o insanların öldürülmesini haklı bulan bir cümle yazmadığım halde) ki hala bulmuyorum haklı, senin o lafın genelleme yaptığının tespitidir.
son olarakta kışkırtma derken, cuma namazı kılınırken yan tarafta tef çalmak mıdır saygı? bu bir kışkırtma değil midir? ben sadece o insanları allah´a olan kulluk borçlarını yerine getiriyorlar deememin sebebi senin söylemiş olduğun söze karşılıktır; "sizin için din nedir yaaaa...şekilcisiniz hepiniz...hiç mi insani önemsemezsiniz...anca namaz, oruç mu düşünürsünüz...insan olun biraz insan...." bu cümlelerine cevaben yazdım. sen bu cümleleri yazmakla bütün ibadet edenlere hakeret etmiş oldun. bırakta herkez inancını yaşasın. benim sana karışma hakkım olmadığı gibi, senin de başkalarına karışma hakkın yok! ayrıca seni hiç yargılamıyorum bile benimle aynı düşünmek zorunda değilsin fakat o cümlelerine saygı duyamam kusura bakma!

sleepers1912 : 15.07.2009

saygı duymanı beklemiyoum zaten...aziz nesinin yorumları kimseyi ilgilendirmez...müslüman dediğin hiç bir kırşkırtmaya gelmez...müslüman dediğin hoşgörülüdür...tef çalıyorlarsa kendi günahlarına....onlara cezayı allahın kulu değil allah verir...

ben ibadet edenlere kesinlikle hakaret etmedim...sadece bilinçlenmeleri sağladım...herşeyi ibadet olarak düşünürseniz bi süre sonra iş başka boyutlara taşınır...insan yakmak gibi...ibadetlerinde ki o hırs onları başka boyutlara itmiştir...

dünyada ki hiçbir sebep insan öldürmeyi hakli kilamaz....ne olursa olsun...ister din,ister siyaset,ister başka bişey...herşeyin üstündedir insan...

FIRTINA : 15.07.2009

cevapsleepers1912 Hitaben;
ben zaten aziz nesinin yorumuna birşey demiyorum ama beni onun yorumları ilgilendirmediği gibi başkalarının inandıkları da onu ilgilendirmez.
ben yazacağımı yazdım ister anlarsın ister anlamazsın. kısa ve net kimseye düşmez insanların yaptığı ibadetlere laf atmak ya da inançlarını yargılamak.
zaten onların yaptıklarını savunan yok aynı şeyleri tekrarlamanda anlamsız.

AYISIGI editörditör: 15.07.2009

lutfen konuya doner misiniz artik. konu aziz nesin ya da inanclar degildir!

sleepers1912 : 16.07.2009

hiç bir sebep insan öldürmeyi haklı kılamaz...bu konuyla ilgili son sözüm budur...

Muamm4 : 03.08.2009

tek bi söz söylemek isterim herkez bağırıyor laik olmalıyız diye.. peki laiklik ilkelerinde neler var dikkat etmedinizmi herkez istediği gibi giyinebilir,din ve inanç özgürlüğü var en önemlisi o zaten ben anlamıyorum 14 yasındayım haberlere bakıyorum her yerde eylem yapılıyor laik laik okul kitabına bakıyorum din ve inanç özgürlüğü anlamadım gitti :( bunun için isteyen namazını kılmalı isteyen bale yapmalı bence bunu tartışmaları son derece saçma okuduğunuz için teşekkürler...

Garfields : 08.08.2009

cevapMuamm4 Hitaben;
ikinizide kınıyorum doğrusu,muamm4´nın daha 14 yaşnda olmasına rağmen,gerçeği sizden daha iyi bildiği kesin. muamm4 senide tebrik ederm kardeşim,çok doğru söylemişsin,herkez başkasının özgürlüğünü kısıtlamadıkça özgürdür,sonuna kadar haklısın...

sleepers1912 : 22.08.2009

bende katılıyorum zaten o görüşe...isteyen namaz kılsın isteyen bale yapsın beni hiç ilgilendirmez zaten....ancak devletin resmi kurumlarinda hiç bir dini motif olmaz,olamaz....bunu ayirt edemiyorsunuz sizzz...

replyyy : 14.12.2009

sleepers1912 sana bişey söleyimmi neden bu kadar sinirlendin türkan saylan hakkında yazılanlar hosunamı gıtmedı neden olayı laıklık ve özgur dusunce konularına çektin ? çektinde sen özgür düşüncee ihanet ettin asıl.. avrupanın gerisinde kalmısız dıosun bana soylermısın ulkenın gelısmesı ıcın ne yaptın bu gune kadar sadece dusunerek gelısmıo bu ulke dusunduklerını uygulaman lazım.. dışarıya bi bak genclerın halıne bak özgürlük adı altında kültürümüze ihanet ediyorlar sence mustafa kemal atatürk bu halimizi görse daha mı mutlu olur du ? atamızın demek istediği laiklik bu değil karşılıklı saygı herkesin birlik görünmesi yalnızca düşüncelerinde özgürlük olması bende kendini yargılamalısın sonra diger insanların düşünceleri yargılarsın...

duru : 14.12.2009

geçtiğimiz gün sayın türkan saylanın doğum günüydü, allahın bizlere bir hediyesi olarak düşünüyorum, kimin ne olduğunu tarih elbetde bir gün anlatacak.................

gizliyaram : 31.01.2010

türkan saylan türkçülüğü ve islamiyete en büyük darbe vuran bir şahısdır...

yolcu24_ : 31.01.2010

ölmüş bir insana hakaret edecek ölçüde aşağılıksan türk olsan neolur müslüman olsan neolur
sen fikrini söylemişsin buda benim fikrim

portakalcicegi : 17.02.2010

cevapsleepers1912 Hitaben;
bencede sen insansan ben değilim. din olmadan bir toplum nasıl varolabilir. sen nasıl var oldun onu düşün. senin gibilerine de acıyorum walla.

kalpsiz : 08.04.2010

bir insan bir insan hakkında araştırma yaparken bunları mı bulur?
hepsi tek taraflı aynı ağızdan yazılmış sözler
biraz daha araştırın ve yaptığınız alıntılarıda yazın
çok yönlü olsun araştırmanız ki sonradan size "taraf tutuyor bu" denmesin

yolcu24_ : 19.05.2010

1.yılında saygıyla anıyorum

abbudey : 27.08.2010

cevapsleepers1912 Hitaben;
senin araştırma duygusundan muaf oldğunu okudukça idrak ettim..
1-avrupa dini temel alarak yönetilen bir sisteme sahiptir yeminleri incil evlilikleri pederle neticelendirirler..
2-avru paya gelişmiş diyebiliyorsun bize geri diyebiliyorsun bilimden icattan örnek verebiliyorsun peki sana şunu soruyorum..?
-laiklik sistemne geçmeden osmanlı döneminde yıkılma çökme dönemini çıkar dünyanın icat ve bilim adamı olarak yapılan faaliyetler osmanlı kadar ilerliyebiliyormuydu?? ve ozamn çıkarttğımz icatlar matematikciler mühendisler mimarlar neden çıkmıyor sen bence o kuş beyinli kafanı yorma modern çağa asaletimz geçmişimizden geliyor bizlerin..
3-dine laf söylemek tartışmak sanamı kaldı laiklik diye diye ülkeyi geri bıraktınız ülkeyi ilerletemediniz yok dedinz baş örtüsü yok dedinz üniversiteye girilemez öyle kıçını bşını açan insan girebiliyorda kıçını başını kapatan niye giremiyor bumu adelet???bumu özgürlük?? adamına göre muamele bence siz ilke ve inkilapları açtğınz götnzle anlıyorsunuz!!!yazık...
4- şimdi gelelim dinle yönetilen ülkelere beğenmediğiniz iran hor gördüğünüz iran :daskeri bakımdan silahını kendi üreten iran arabasını kendi üreten iran uçağını yapan iran :d geri kalmış iran sağlık malzemelerini kendi üreten iran yobaz iran deme :d:d ekonomisi bizm 2 katımız olan iran fakir insan sayısı bizi 10/1imz kadar olan iran geri kalmış iran deme....
asıl geri kafalı olan sizlersiniz laiklik olmş derdnz bu laiklik değilmiydi 12eylülde bilim adamları aydınlara asan?? laiklik değilmydi gençleri vatanseverlere astıran?? bence bi laf sölemeden araştır ülkemizn acı tarihini kılık kıyafetle bozmşsnuz kafayı atın artık şu mankafayı üzernzden gelecek kıyafatte değildir genç beyinlerdedir kıçbaş açmakla medeni olunmuyor malesef ne gençlerimiz okumuyorlar sizin gibi örümcek kafalı lar yüzünden...
şimdi gelelim saylan a..!!
saylan dediğiniz zatı muhteremi araştırdım ama karşıma hiçte içaçıcı şeyler çıkmadı dernek başkanları pkklı gençlere burs veriyor ve bu kanıtlanmış birşey hristiyanlık misyonerliği yapıyolar ve bu belgelkerle kanıtlanmş ilkokullara erotik içerkli kitap göndermşler atatürk ü hepimz seviyoruz ama onun adının arkasına sığınarak acizliklerni şerefsizliklerini gizleyemzler atatürk ü putlaştrmazsnz ona minnettarız seviyorz ama fatih sultan mehmet gibi yavuz sultan selim gibi tövbe haşa allah gibi değil sen bence bu ayrımı yap ;);)

akabe23 : 29.08.2010

sleepers;
arkadaşım şimdi yazdıklarını okudumda gerçekten yanlış düşünüyor ve yazıyorsun psikolojide bir düşünce vardır; insan kendini suçlu olarak hissettiği zaman saldırganlaşır diye,bunu nereden biliyorsun deme yükseköğrenimim bu ve bunların üzerinedir.şimdi ben sana soruyorum islam hakkında yazıp durmuşsun... kur´an dan,sünnetten,hadisten,fıkıhta n vb. den bihaber insanlar ne kadar kolay yazıyor değil mi???ibadet elbette kul ile allah arasındadır ama şu nüansı da atlamayalım islam bireysellik demek değildir,tam aksine islam toplumsallıktır,zaten maalesef bu anlayıştan dolayı toplumda bir aşağılık kompleksi oluştu neredeyse müslüman olduğumuzu söyldiğmiz için bizi dışlıyorlar halbuki bu millet 927-talas savaşından beri müslüman...çağı islama değil,islamı çağa uydurun demişsin yazık!!!zaten hristiyanlık ve yahudlik bu yüzden bozulmadı mı???ancak kur´an ve islam zaten çağların ötesindedir bunu görmn lazım hani herkese diyorsun ya araştırın diye sende bunları yazmadan önce keşke araştırsaydın,bak çok küçük bir örnek sana;"inkar edenler,göklerle yer bitişik halde iken bizim,onları birbirinden kopardığımızı ve her canlıyı sudan yarattığımızı görüp düşünmediler mi?yine de inanmazlar mı?" (enbiya-30)bu ayet 6666 ayetten sadece 1 tanesi ama muazzamdır neden mi?dünyanın oluşumunu "big bang" e dayandırırz ya bunu bulan bilim adamı amerikalı edwin hubble bu teoryi 1929 da buldu ayet ne zaman indi?tam 1400 yıl önce "her canlıyı sudan yarattık" bu nedir biliyor musun?bu da spermdir!!! bu da 1970-80 li yıllarda bulunmştu.şimdi sen söyle hangisi daha çağdaş,ileri ve daha hak??? türkan saylan konusu ise annesinin ingiliz misyoner olduğunu kendisinin de bağlı bulunduğu kurumun abd nin en önemli misyoner kuruluşa bağlı olduğunu zaten biliyoruz...bu insanın başörtüsü,namaz ve islam düşmanlığıda aşikâr şimdi ben bana ve inancıma saldıran türkan saylan,aziz nesin gibi insanların bu tavır ve hakaretlerine karşı gelmeyim mi?bu insanların yobazlıkla suçladıkları islamın ilk emri "oku" olmuştur.(ikrak-1).ne yazık bunları görmemek için inadına gözümüzü kapatıyoruz!!!onun için, inandığım doğruları hak bildiiğim ve iman ettiğim bu dini savunmak en doğal hakkım değil mi???bir insan tuttuğu takımı bile haşmetle savunurken benim ve buradaki insanların inançlarını savunmaları gayet normal aynen senin yaptığın gibi ama bir fark var ben senin gibi hakaretvari konuşmuyorum varsa delilin,araştırman,verilerin onlarla konuşalım yoksa defolun,insan olunla olmuyor. türkan saylan vb ni bence tarafsız araştır yazacak o kadar şey varki dediklerinle ilgili inan cilt cilt kitap olur ama yer yok sana sadece bir kaç örnekle yazabildim doğruları görebilmeni allah(cc) den dua ederek istiyorum...

adsl : 31.08.2010

türkan saylanı bana gelen bi mesajdan dolayı araştırmak için girdim bu sayfaya ve yorum yapmadan kapatamadım okuduklarımdan dolayı öncelikle akabe23´e çok teşekkür ediyorum ve sleeper1912 e akabe23´ün sözlerine ilaveten bir iki hatırlatma yapmak istiyorum dini bırakın insan olun diyoya soruyorum ona dinini adam akilli bilen yaşayan kimki insan olmasin.elbette mustafa kemal büyük önder ancak bizim milletimiz atalarimiz bombalarin mermilerin altinda inanarak namazlaarini kilmasaydi dinini biraksaydi onca imkansizlik içinde inançlarimiz olmadan bu topraklarda hür olabilirmiydik.yine soruyorm sana eger hani avrupa bizden ilerdeya bilim açisindan işte bence bunun tek nedeni var özgürlük diyerek biraktigimiz dinimiz eger inançla azim yan yana olmazsa nasil ilerleriz inaçla azim yan yana olmasaydi gerekeni yapip tefekkür etmeyi bilmeseydik ibn-i sina´lar olurmuydu....

NUMBERONE1989 : 31.08.2010

akabe23; tşklr arkadaşim
insanin gerçekleri görüpte görmemek için bu kadar uğraşmasi? aklim almiyor.

h_beyza : 04.09.2010

cevapakabe23 Hitaben;
179. gerçek şu ki, kendini akıllı zanneden insanlardan pek çoğunu cehennem için yaratmışızdır. onların kalpleri vardır anlamazlar, gözleri vardır görmezler, kulakları vardır işitmezler. hayvan gibidirler, hâttâ daha da şaşkın! asıl zavallılar işte onlardır. (araf) siz ne kadar söylerseniz söyleyin bu ayet savunmaya çalışıtığımız dinimizi anlamayacaklarını gayet açıklıkla söylüyor. allah hidayete erdirsin. insanlar önyargılarını kırmadığı müddetçe, savundukları fikirleri sağlam temellendirmekten kaçındıkları ve araştırma yapmadıktan sonra asıl geride kalanların kendileri olduklarını anlamaları zor (hatta namümkün)olacaktır.

hakan23 : 05.09.2010

sayın okuyucular,
neyi aradığımı bilmiyordum ama tesadüfen bu sayfaya girmiş oldum.yukarıda yazılanaların tümünü okudum.çok dikkatimi çekti.yukarıdaki tartışmaları yapanların genç olduklarına inanıyorum.en azından öyle temenni ediyorum.çünkü bu beni çok mutlu ediyor.bu tartışmanın tarihlerine baktım 05.07.2007´de başlamış en son yazılan tarih de 04.09.2010 yani insanların bu kadar duyarlı ve dolu olduklarını görünce inanın yeniden doğmuş gibi oldum.maşaallah çok dolu ve duyarlı bir gençlik oluşmuş.inanın çok mutlu oldum.yukarıda adı geçen tüm şahıslara teşekkür ederim.ülkemizi daha ileri götürebilmek için daha çok çalışalım.teşekkürler.

diren : 06.09.2010

ölmüş insanında arkasından bu kadarda konuşulmaz.allah rahmet eylesin günahları varsa afola

Üye Adı:

Şifre:

Sitede Şuan 2 Üye ve
42 Misafir Var
Toplam Aktif: 44

Popüler Konular
Son Yorumlar